aaaaaaaaaaaaaaadr9tiy9hh.jpg

Piotr Semka z oburzeniem zareagował na nową aktywność polskiej tenisistki Igi Świątek.

Młoda polska gwiazda tenisa zdecydowała się zostać ambasadorką firmy ROLEX.

"Jestem podekscytowana mogąc ogłosić, że zostałam częścią rodziny @rolex. To dla mnie ważny moment, bo uświadamiam sobie, jak długą drogę pokonałam. Od bycia dzieciakiem oglądającym w telewizji, jak Roger podnosi trofea mając swój zegarek na nadgarstku do posiadania własnego - zegarka, nie trofeum (jeszcze?)😅" - napisała Świątek w mediach społecznościowych.

Wpis nie spodobał się prawicowemu publicyście Piotrowi Semce.

"Czy też bylibyście podekscytowani gdybyście zostali częścią rodziny @Rolex? Czy byłoby to dla was ważne i uświadomiłoby to wam jaką drogę pokonaliście? A tak serio. Póki co to chyba pijarowcy pokonali Igę Świątek" - krytykuje dziennikarz młodą tenisistkę.

- Chyba niewiele rozumiesz. Decyzja Rolexa oznacza, ze firma związana z wybitnymi tenisistami, w tym z Federerem, od lat, uznała, że Iga jest nie tylko młodą gwiazdą tenisa, ale w światowym kobiecym tenisie będzie współrządzić jakąś dekadę. I. Ś. ma więc pełne prawo do radości - odpowiedział Semce Tomasz Lis.

W podobnym tonie do naczelnego "Newsweeka" głos zabrał za pośrednictwem Twittera Michał Kołodziejczak, dyrektor Canal+ Sport.

- Poczytałem o Roleksie Igi Świątek. Brawo Dziewczyno, ekstra sprawa! To bardzo elitarna marka, która selekcjonuje swoich ambasadorów. Musiałaś na to ciężko pracować. Może uda się być wzorem dla innych, którzy zamiast życzyć sąsiadowi, żeby porysowali mu Passata, zarobią na swojego! - komentuje Kołodziejczak.

            Popierasz SEMKĘ - kciuk w górę!

Polub Polityczek.pl