aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldfrgtkhyhhyy.jpg

Prawicowy publicysta Piotr Semka skrytykował telewizję TVN24 za transmisję z dzisiejszej inauguracji ruchu Rafała Trzaskowskiego.

Już kilka miesięcy temu mówiło się o starcie ugrupowania Rafała Trzaskowskiego. Plany na wieli dni pokrzyżowała jednak pandemia koronawirusa. Dzisiaj prezydent Warszawy nie zamierzał dłużej czekać i ogłosił powstanie ruchu "Wspólna Polska".

- Sam sobie zadawałem dzisiaj rano pytanie, czy teraz jest czas na inicjowanie ruchu politycznego? I odpowiadam: W momencie, kiedy dzisiejsza władza nie radzi sobie z opanowaniem sytuacji, konieczna jest współpraca wszystkich, którzy troszczą się o Polskę - zaczął swoje przemówienie Trzaskowski.

Wydarzenie było transmitowane m.in. przez telewizję TVN24 i Polsat News. Publicysta Piotr Semka postanowił skrytykować telewizję z ulicy Wiertniczej.

- Od 13.00 leci jeden długi klip Ruchu Wspólną Polska - oburza się Semka

- Polsat News też to emituje. Po prostu stacje informacyjne transmitują ważne wydarzenia polityczne. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Tylko TVP transmituje to, czego życzy sobie PiS - odpowiedziała Dominika Wielowieyska, "Gazeta Wyborcza".

- Proszę przełączyć na TVP Info. Tam codziennie emitują 24-godzinny klip Prawa i Sprawiedliwości - napisał Maciej Bąk, "Radio Zet".

        Popierasz SEMKĘ - kciuk w górę!


+ 33
- 3032

Polub Polityczek.pl